Наблюдават се също реклами на оръжия и сектантски учения в детските игри. Проблемът се задълбочава, тъй като някои рекламодатели и рекламни мрежи нехаят за това кой вижда подобни послания.

Експерти смятат, че рекламната дейност в мобилните мрежи трябва да се регулира по същия начин както в телевизията и пресата. За съжаление, технологиите се променят толкова бързо, че регулаторите не успяват да реагират на промените, коментират от специалисти от Commercial Free Childhood.

В момента е много трудно да бъде намерен виновен за това явление, тъй като са налични огромен брой приложения. Понякога грешки допускат рекламодателите, а в други случаи - рекламните мрежи, таргетирайки неправилно приложенията.

Прокрадват се обаче опасения, че разпространението на съдържание за възрастни сред детската аудитория може да бъде и преднамерено, например от хакери. Във всички случаи доказването на вина е изключително сложно - всеки обвинява другия.