Доказването на уменията в RPG битките и показването на майсторство в мултиплейър режим на Diablo III във всеки случай е важна част от интервюто за работа в израелското подразделение на рекламната агенция BBR Saatchi & Saatchi, която търси програмисти, пише Pcworld.

Според наличната информация, нестандартната кампания по набиране на сътрудници е стартирала на 2 юли и ще продължи през целия месец, така че офертата все още е отворена.
За да участват в конкурса, кандидатите трябва да намерят в BattleNet изпълнителния директор на Saatchi & Saatchi Israel Йоси Лубатон (Yossi Lubaton), който се подвизава в мрежата на Blizzard като Варварин 60-о ниво с името Yossilubaton#2572, и да демонстрират уменията си в 30-минутно "интервю".

Този, който се справи най-добре, не само ще бъде поканен на среща в офиса на компанията, но ще получи като награда също уникалния меч Warmonger и 1 милион златни монети, обещава Лубатон в специално видео-обръщение към кандидатите.

Всъщност идеята на този странен начин за подбор на персонал може би е не толкова да се видят уменията в Diablo III, колкото способността едновременно с прилагането им да отговаряте и на куп въпроси за себе си и за професионалната си квалификация.
Погледнат от този ъгъл, подходът вече не звучи толкова странно, защото, ако можете да давате смислени отговори на лични въпроси, докато се сражавате с безчислени орди адски изчадия на ниво "Hell", то сигурно ще можете да реагирате адекватно и при високо работно натоварване ... или поне така изглежда смятат организаторите на необичайната кампания.