През май 2024 г. Microsoft изненада индустрията с решението си да закрие японското студио Tango Gameworks, въпреки че последният му проект Hi-Fi Rush бе хитов ритъм екшън, който получи множество награди. Южнокорейският издател Krafton обаче се намеси и придоби както самото студио, така и правата върху Hi-Fi Rush.
В интервю за Game Developer, главният изпълнителен директор на Krafton Чанхан Ким обясни мотивите зад покупката. Според Ким, Krafton не е купила Tango с цел печалба, а за да запази наследството на студиото и да даде възможност на екипа да продължи да разработва иновативни игри.
"Честно казано, не смятаме, че Hi-Fi Rush 2 ще ни направи богати" - признава Ким. "Но ние вярваме, че е важно да дадем свобода на креативността на екипа и да им позволим да продължат да създават уникални проекти."
Krafton осъзнава, че инвестициите в студио като Tango няма да се изплатят незабавно, но компанията се ангажира да подкрепя екипа и да им предоставя нужните ресурси за разработването на следващото продължение на Hi-Fi Rush. Играта вече се е доказала с множество награди, включително на The Game Awards, BAFTA и GDCA.