В Assassin's Creed героите пътуват през различни исторически епохи благодарение на машината "Animus" на Abstergo, която разчита човешката генетична памет. Нещо подобно очаква и купувачите на новите игри от поредицата, включително Shadows.

Продуцентът на Assassin's Creed Марк-Алексис Коте разкри в интервю за Game File как ще бъде проектирана платформата Assassin's Creed Infinity (кодово име), в която Ubisoft възнамерява да свърже различните игри от поредицата.

По-рано бе съобщено, че чрез Infinity играчите ще преминат през новите издания (Shadows, Codename: Hexe, мултиплейър Invictus), както и ще се запознаят със събитията от "модерната" свита на поредицата.

Според Коте играчите ще се потопят в новия Assassin's Creed чрез "Animus" - Infinity в крайна сметка ще се нарича Animus Hub. "Вие сте в Анимус", каза продуцентът, когато го попитаха за съвременната част от историята в Shadows.

По този начин Коте потвърди, че събитията от съвременната свита на Assassin's Creed ще бъдат разпознати от играчите чрез Animus. Чрез хъба Animus потребителите също така ще могат да "стартират различни преживявания".

Инсайдерът Том Хендерсън съобщи, че Animus ще включва премиум магазин с козметични предмети и проекти (малки бойни пасажи) за всеки герой със собствена история и награди.

Assassin's Creed Shadows ще бъде пусната на 15 ноември за компютри (в Ubisoft Connect и EGS), Mac (App Store), PS5, Xbox Series X и S, а за iPad ще се появи до края на 2024 г. На изложението Ubisoft Forward през юни бяха показани 13 минути геймплей от играта.