Компанията за видеоигри Activision Blizzard обяви рекордни финансови резултати за предходното тримесечие. Според отчет на дружеството, всички основни гейм франчайзи са се представили по-добре от очакванията - Call of Duty, World of Warcraft, Hearthstone, Overwatch и Candy Crush.

Подразделението Blizzard, към което спадат франчайзи като StarCraft, World of Warcraft и Overwatch, разполага с 32 милиона активни месечни потребители през второто тримесечие на 2020 година. За същия период активните потребители на Activision (Call of Duty, Candy Crush) пък са били впечатляващите 125 милиона.

Нетните приходи на компанията през втората четвърт на годината са били 1.93 млрд. щ. долара. За сравнение през същия период на 2019 г. те са били 1.4 млрд. щ. долара.

Според източници от компанията, този растеж се дължи в голяма степен и на пандемията от COVID-19, както и свързаните с нея карантинни мерки в много страни.