Продължението на един от най-оригиналните постсъветски шутъри - Atomic Heart 2 - се очертава като по-амбициозно, по-дълбоко и по-живо. Основателят на студиото Mundfish Робърт Багратуни сподели нови детайли около проекта в интервю за Wccftech, като обяви, че действието ще се развие няколко години след финалите на първата част, включително и бъдещото ѝ четвърто DLC.
Играта ще заложи на взаимосвързани, вертикални локации с отворена структура, в които ще има транспортни средства, променливи метеоусловия и цикъл ден-нощ. Целта на разработчиците е да надградят бойната система чрез по-разнообразни оръжия, подобрени ръкавици и по-умни врагове. Светът ще стане по-реалистичен и пълнокръвен, с повече живот, странични активности и възможности за избор, който да повлияе на сюжета.
Mundfish обещават по-сложни герои, без ясно добри или зли. Някои персонажи от първата игра ще се завърнат, оцелели от събитията и DLC допълненията. Макар не всички детайли да са финализирани, Багратуни намекна, че протагонистът няма да е сам. Саундтракът отново ще е колоритен - трейлърът с песен на Queen не е случайност, като студиото планира смесица от съветска и световна музика.
Въпреки първоначалното обявление за премиера през 2026 г., разработката ще продължи още няколко години. Междувременно Mundfish вече работи и по нова мултиплеър FPS RPG игра - The Cube, която също ще бъде част от вселената на Atomic Heart, както и подкрепя разработката на хоръра Ill.