Разработчикът Doku представи нов трейлър за своя шутър от първо лице Out of Action, задвижван от Unreal Engine 4, който включва интензивни престрелки и възможност за забавяне на на времето. Геймърите сравняват проекта с Max Payne, F.E.A.R., XIII, Half-Life и Cyberpunk 2077 и прогнозират, че ще бъде много популярен.

В последния трейлър авторът показа престрелка с ботове в режим PvE. Други видеоклипове, представени през март, показват мултиплейър битки с използване на разширяване на времето. Как точно е устроена тази механика, разработчиците от Doku обясняват в отделно видео: ефектът се прилага само за противниците в линията на видимост, а не за всички играчи в мача. Според разработчика похватът е вдъхновен от компонента Сандевистан в Cyberpunk 2077.

В коментарите към трейлърите потребителите отбелязват "огромния потенциал" на играта и хвалят разработчика за изпълнението на механиката на стрелбата и интерфейса. Те споменават динамичния мерник, който се движи според анимацията на героя, и ясните индикатори, които помагат да не се изгубите в действието. Мнозина виждат в Out of Action наследник на нишови шутъри като Brink и Double Action Boogaloo, както и на модификациите на Action Half-Life и The Specialists for Half-Life. Играчите се радват и на художествения стил, а цялостната атмосфера накара някои да се сетят за Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty.

Събитията в Out of Action се случват в "брутален киберпънк свят", издържан в "мрачния аниме стил на 90-те години". Шутърът ще предлага няколко режима за един играч и отборни режими, включително "офлайн режим с висока преиграваемост и отделно прогресиране". Характеристиките включват още разчленяване на враговете, огромен избор от оръжия и подобрения на оръжията, прецизно настроена екипировка и персонализация, базирана изцяло на статистиките и постиженията в играта.