Starfield, космическата ролева игра на Bethesda, трябваше да излезе през 2022 г., но премиерата ѝ беше отложена за есента на 2023 година. Как се е отразила такава значителна промяна върху графика на проекта? Блогърът Cycu1 се опита да отговори на този въпрос.
В своята почти шестминутна продукция, публикувана миналата седмица, Cycu1 сравни геймплей кадрите от миналогодишната демонстрация на Starfield с неотдавнашната презентация Starfield Direct. В своето видео Cycu1 показа първото посещение на главния герой в щаба на Constellation, откъси от сюжетни сцени, близки планове на някои герои и полет над град Нова Атлантида.
Вижда се, че основната разлика между двете постройки е осветлението - за което говори на Starfield Direct Тод Хауърд - благодарение на което много сцени изглеждат различно, а сенките са по-резки. В същото време детайлите на NPC някои портали изглеждат стъпка назад в сравнение с демото от 2022 година. Според журналистите косата и чертите на лицето (особено очите) на героите са се влошили.
След Starfield Direct Хауърд потвърди, че ролевата игра работи с 30 кадъра в секунда на Xbox Series X и S - няма да има избор на режим на производителност. На по-старата конзола (благодарение на мащабирането) резолюцията достига 4К, докато на по-младата конзола резолюцията е 1440p.
Starfield ще бъде пусната на 6 септември тази година за компютри в Steam и Microsoft Store, Xbox Series X и S, както и в Game Pass за компютри и Xbox. По думите на Хауърд проектът побира "пет или шест" игри наведнъж.