Включването на босове от предишни игри на FromSoftware в кооперативната ролева игра и екшън за оцеляване Elden Ring Nightreign предизвика изненадата на много фенове. Но както стана ясно, това решение има своята логика.
В интервю за GameSpot ръководителят на разработката на Nightreign Джуня Ишизаки разкри причините за появата на добре познати противници като Каменния демон от Dark Souls и Безименния крал от Dark Souls III. Според него основната причина е геймплеят - поради променената структура на играта в сравнение с Elden Ring, екипът е имал нужда от голямо разнообразие от босове, които да поддържат динамиката на битките.
Разработчиците са търсили не само нови предизвикателства за играчите, но и начин да запазят усещането за вселената на FromSoftware. Ишизаки споделя и по-неформална причина: "Ако мога да добавя лична гледна точка, мислех, че ще бъде доста забавно. Толкова е просто - затова включихме някои от старите босове."
От студиото уверяват, че използването на материал от предишни игри е направено с уважение към оригиналните творби. "Осъзнаваме, че нашите играчи имат приятни спомени от битките с тези босове, така че не искахме да нарушаваме идеята за вселената Dark Souls", допълва Ишизаки. Разработчиците са подбрали враговете така, че да пасват на атмосферата и настроението на Elden Ring Nightreign, вместо просто да бъдат добавени заради носталгията.
Очакваното продължение ще бъде пуснато на 30 май за PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X и S. До края на 2025 г. Nightreign ще получи и платено разширение с нови герои и босове.