Bethesda отговори на играчите, които критикуват постоянното зареждане и бързото пътуване в Starfield

Според специалисти компанията само влошава нещата в опита си да поправи имиджа на играта си по този начин

Обратно в новината

Коментари - Bethesda отговори на играчите, които критикуват постоянното зареждане и бързото пътуване в Starfield | Games.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Много обещания и много очаквания от играта преди да я пуснат и много разочарования от играещите я след това. Но истината е, че графичният им двигател - Creation engine 2 (модифициран Gembryo), вече не отговаря на съвременните гейминг изисквания и толкова си може. Въпреки многобройните хватки да замажат положението определено не им се получава. Време е да се огледат наоколо за друг графичен двигател, например Unreal Engine 5 и да си го модифицират за жанра игри които правят. CD Projekt Red за Witcher 2 използват Unreal Engine 5, въпреки че собственият им - Red Engine, се представи добре в Cyberpunk 2077. Между другото единствената игра, от всички които имам в момента, която не може да се играе без SSD e Starfield, правете си сметка какви са възможностите на графичният им двигател и колко е оптимизирана играта. Казвам всичко това с голяма болка тъй като съм голям фен на Bethesda и на всичко от поредиците Elder Scrolls и Falout и се надявам да си вземат поука за следващото си заглавие.

Грешка извинявам се, да се чете: "CD Projekt Red за Witcher 4 Polaris използват Unreal Engine 5"