Изминаха почти три месеца от излизането на Starfield, а служителите по поддръжката на Bethesda продължават да отговарят на авторите на отрицателни ревюта на играта в Steam, критикуващи различни аспекти от нея. По този начин Bethesda успява да защити празните планети, липсата на иновации, повърхностното изследване на космоса и други недостатъци на Starfield.

"Starfield е толкова многопластова, че ще откривате нови неща дори след стотици часове игра", настоява Bethesda в един от последните коментари на негативното ревю на Starfield.

А ето какво мисли Bethesda за разнообразието от зареждания в Starfield: "Макар че има екрани за зареждане между бързите ходове, помислете само за количеството данни за геймплея, които са процедурно генерирани, за да се заредят безупречно за по-малко от 3 секунди."

В друг отговор Bethesda подчертава, че бързото придвижване има своите "предимства" като по-бързото изпълнение на задачите или възможността, благодарение на анимациите на излитане/приземяване, да "оцените всички малки детайли, които правят кораба ви уникален".

Според журналист от PC Gamer, Bethesda само влошава нещата в опита си да поправи имиджа на Starfield по този начин. Компанията не може да предложи на геймърите решение на проблемите им, което да не се свежда до поправяне на играта, но няма да го признае.

Starfield беше пусната на 6 септември за компютри (в Steam, Microsoft Store), Xbox Series X и S и Game Pass. В средата на ноември потребителските отзиви за играта в Steam се промениха от "предимно положителни" на "смесени".