Изкуственият интелект Sophy победи най-големия талант на Gran Turismo
Разработката на Sony може да помогне за създаването на по-реалистични игри и системи за самостоятелно шофиране
Обратно в новинатаКоментари - Изкуственият интелект Sophy победи най-големия талант на Gran Turismo | Games.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
я-я (нерегистриран)
Машината е по-добра от човека при често повтарящи се сценарии. Винаги ще спести някоя стотна повече, винаги е в настроение, не се случва да я боли глава и т.н. Отделно тя има директен достъп до контролера. Т.е. забавянето между взимането на решение и натискането на физически контроли е доста по-бавно при човека. За да станат малко по-равностойни нещата, трябва да вградят закъснение , приблизително равно на това, което има при добър играч. Или да сложат камера, която да снима екрана, за да се наложи софтуер да разчита информацията от образа, което също ще го бави горе-долу колкото и човек. Но колкото и да забавят ИИ, в крайна сметка той се учи от най-добрите решения, язимани някога от човек. Т.е. въпрос на време е да стане по-добър от човек. Тогава единствено фактора късмет би имал значение. Освен ако не започне да "хваща" и моделите на повтаряемост на самата игра - примерно: през колко обиколки е настроено да се случва някакво произволно събитие. В дългосрочен план, спасение няма.. А най-страшното е, че ако първите нива на задобряване са отнели години, то последните "нива" на задобряване ще се случат в рамките на минути.
:) (нерегистриран)
На това едно време му викахме чийт! :) АИ, което да се възползва от дупките във физиката и да набива перфектни до милисекунда команди. ГоУем успех
Пешо (нерегистриран)
Не баш. На това AI му дават само контролер. Не му дават достъп до никой файл на системата. Той управлява по същия начин, по който и всеки нормален играч. А чийтовете използват изпращане на фалшиви координати (телепортиране) на колата, които нямат общо с нормалното управление на колата.
Хммм (нерегистриран)
И аз така си помислих в началото, но не е точно така "като да му дадат контролер". Това си е чист бот - върви на същата конзола, на която и играта...а всички знаем ботовете на какво са способни в шутърите примерно.. отделно той се самообучава - естествено е да хване всяка дупка и слабост. Като лоша/липсваща физика или каквото се досетиш - примерно, че 1см навътре в тревата на точно този завой, ако гумата е на 88.5% над маркировката.. само пример Отделно командите, които този бот изпълнява са на ниво скрит и автоматизация на клавиатура - нещо, заради което банват в 90% от онлайн игрите по принцип.. не знам, не знам
НАЙ
Почина българинът, създал дизайна на Half-Life 2 и Dishonored
Avowed: Потенциал, погребан под компромиси
Counter-Strike 2 постави нов рекорд по популярност в Steam
Bethesda ще разиграе томбола с „безценна“ възможност да се увековечите в The Elder Scrolls VI
The Blood of Dawnwalker ще предложи ниво на детайл като The Witcher 3, но с по-кратка кампания
Почина българинът, създал дизайна на Half-Life 2 и Dishonored
Avowed: Потенциал, погребан под компромиси
Ръководителите на Corsair разкриват кога да очакваме GTA VI за PC
Защо в Elden Ring Nightreign са добавени босове от Dark Souls
Counter-Strike 2 постави нов рекорд по популярност в Steam