Новото студио Reburn, основано от бивши членове на 4A Games, в това число и бившия директор на компанията Дмитрий Лимар, представя дебютния си проект - La Quimera. Това е футуристичен екшън-шутър от първо лице, вдъхновен от атмосферните и технологично наситени игри като Killzone и Crysis. Първите пълни геймплей кадри от играта вече са достъпни онлайн, дни преди официалната премиера на 25 април.

Играта ще се развива в бъдещето - през 2064 година - в мегаполис в Латинска Америка и дълбоките джунгли около него. Играчите ще поемат ролята на войник, въоръжен с персонализиран екзоскелет и подкрепен от боен AI-асистент. Освен самостоятелна кампания, ще има и кооперативен режим за трима души. Разработчиците обещават комбинация от футуристични оръжия, интензивни престрелки и латиноамерикански фолклор.

Блогърът ImZombie публикува 26-минутно геймплей видео, показващо мисия от средата на играта, като демонстрира и наличните графични опции. Друг YouTube създател - Punish - завършва мисията за 15 минути и сравнява заглавието с култовите класики от началото на 2000-те.

La Quimera ще се продава изключително в Steam за персонални компютри на цена от 30 долара. Това е първата стъпка на студиото Reburn в света на гейм разработката, като вниманието към визуалния детайл и геймплей механиките подсказват, че проектът има потенциал да се превърне в нова култова поредица.