Game Informer сподели подробности за настройките на трудността за горещо очакваната фентъзи ролева игра Dragon Age: The Veilguard от Electronic Arts и разработчиците BioWare.
Както съобщава Game Informer, Dragon Age: The Veilguard включва три познати нива на трудност (BioWare ги нарича стилове на играта) и едно потребителско ниво, което ще ви позволи да персонализирате геймплея по свой вкус. "Разказвач" ще е подходящ за тези, които искат да се съсредоточат върху историята, "Приключенец" ще предлага баланс между историята и битките, а "Кошмар" ще е най-високата трудност, която не може да се превключва към никоя друга трудност.
Що се отнася до потребителското ниво на трудност, то се нарича Unbound и включва персонализиране на цял набор от параметри на геймплея:
- Помощ при навигацията в света на играта
- Помощ при прицелване (до автоматично прицелване)
- Ниво на времевия интервал за париране - можете да го направите по-труден, балансиран или по-лесен
- Ниво на получените и нанесените щети (регулира здравето на враговете)
- Агресивност на враговете
- Режимът на безсмъртие може да бъде активиран, ако желаете
BioWare отбелязва, че не смята изброените опции (особено безсмъртието) за измама: "Тези опции са създадени, за да дадат възможност на играчите с всякакви способности да се докажат". Наред с други неща, Dragon Age: The Veilguard обещава богат редактор на персонажи, динамична бойна система, три класа с уникални разклонения на талантите и специализации, както и сложни взаимоотношения със спътниците.
Dragon Age: The Veilguard се очаква да излезе през есента за компютри (в Steam и Epic Games Store), PS5, Xbox Series X и S. BioWare представи 20-минутна геймплей демонстрация на играта в средата на юни.