Blizzard Entertainment направи подробен обзор на 2024 г., в който подчерта основните успехи и значими събития за компанията. Президентът на Blizzard, Йохана Фарис, определи изминалата година като "изключителна", отбелязвайки пускането на две важни добавки - The War Within за World of Warcraft и Vessel of Hatred за Diablo IV. Тя също така отбеляза завръщането на игрите на Blizzard в Китай, което беше ключов момент за възстановяване на позициите на компанията на азиатския пазар.
Сред най-впечатляващите постижения за годината са статистиките, свързани с геймърите. Според публикуваните данни, играчите са прекарали над 8,34 милиарда часа в игрите на Blizzard - еквивалент на 952 055 години. Само в World of Warcraft, геймърите са убили 4,5 милиарда паяци и неруби, чиято обща маса би достигнала 45 тона - теглото на огромен син кит. В Diablo IV, унищожените демони надхвърлят 1,7 трилиона, докато Hearthstone е домакин на над 4 милиарда Murloc същества - повече от цялото население на САЩ, Китай, Индия и Европа взети заедно.
През годината обаче Blizzard беше изправена пред сериозни предизвикателства. Масовите съкращения в началото на 2024 г. засегнаха близо 2000 служители на Activision Blizzard, Xbox и Bethesda. Въпреки това, компанията успя да запази положителен дух и да предостави на феновете си нови изживявания. Една от големите годишни инициативи беше отбелязването на 30-годишнината на Warcraft, съпроводено с множество събития и ретроспективи за франчайза.
Президентът на Blizzard изрази оптимизъм за 2025 г., която се очаква да бъде година на "нови и вълнуващи гейминг преживявания". Йохана Фарис благодари на феновете за тяхната подкрепа, като подчерта, че именно техният ентусиазъм прави възможни успехите на компанията. Въпреки някои пропуски в инфографиката, свързани с китайския пазар, Blizzard остава фокусирана върху разширяването на присъствието си и създаването на качествено съдържание.