След няколко големи изтичания на информация криминалният трилър с отворен свят GTA VI най-накрая беше представен официално, но само за конзоли. Защо Rockstar не бърза да пусне версията за компютри, беше обяснено от бивш аниматор на студиото.
Според Майк Йорк, който е работил в Rockstar New England от 2012 до 2017 г. и е помогнал за създаването на GTA V и Red Dead Redemption 2, Rockstar дава приоритет на "това, което се продава".
Най-често, особено в миналото, това са били конзолите PlayStation, поради което при пускането на GTA V през 2013 г. Rockstar съсредоточи усилията си специално върху версията за PS3 (паралелно беше направен портът за Xbox 360).
Ако се вярва на Йорк, основната причина за забавянето на PC версиите на игрите на Rockstar е трудността при разработването им спрямо широк спектър от потенциални хардуерни конфигурации и произтичащото от това огромно количество тестове."Те трябва да тестват една игра повече за PC, отколкото за Xbox или PlayStation. Вече се налага да тествате играта за много време, за да сте сигурни, че тя работи, а за PC това е още по-трудно. Необходими са повече ресурси, повече тестове", обяснява Йорк.
Йорк подчерта, че Rockstar не разполага с достатъчно ресурси и персонал, за да разработва паралелно версии за конзоли и PC, затова студиото трябва да даде приоритет на това, което ще се продава по-добре. Очаква се GTA VI да излезе през 2025 г. за PS5, Xbox Series X и S. Дебютният трейлър на играта, публикуван по-рано от Rockstar и вече влезе в Книгата на рекордите на Гинес.