Мечтата за римейк на The Elder Scrolls V: Skyrim на Unreal Engine 5 е също толкова неосъществена, колкото и предстоящото излизане на TES VI, но художникът Лео Торес продължава да дразни феновете за това как би могла да изглежда такава игра.

Този път той е избрал Фалкрит - горист, живописен град в южната част на Skyrim, известен най-вече с гробището на героите си, за да демонстрира възможностите на Unreal Engine 5.

В триминутния видеоклип Торес показва Фалкрит в по-реалистичен мащаб: в допълнение към кинематографичното прелитане на камерата през мястото, видеото включва "разходка" от първо лице из преобразения град.

Изобразяването е извършено в Unreal Engine 5.3.2 на RTX 3090. Художникът е използвал собствени модели (изработени в Blender) и модели на трети страни, технологиите Lumen (глобално осветление и отражения), Nanite (модели и растителност) и DLAA (антиалайсинг).

В описанието към видеото Торес подчертава, че видеото не е модификация за Skyrim. Феновете разбират това: "Този Skyrim прилича на приказка, която няма да се превърне в реалност. Той е много красив. С удоволствие бих играл на такава приказка" - заявяват някои от тях.

Въпреки несбъднатата мечта, потребителите останаха възхитени от новата творба на Торес. "Винаги съм обичал горската красота на Фалкрит. Искам да се кача на екрана и да заживея там", признават izzwizzers.

В миналото Торес е пресъздавал на UE5 Dunstar, Waitran, Solitude, Winterhold, Black Limit и Makarth. В момента художникът работи върху Имперския град (Cyrodiil), но предупреждава, че това ще отнеме известно време.