Принадлежащото на Sony Interactive Entertainment студио Naughty Dog обяви решението да отмени разработката на игра-услуга във вселената на The Last of Us, известна като The Last of Us Online.

Припомняме, че мултиплейър играта The Last of Us, представена миналото лято, според слуховете не се хареса на експертите по игрите-услуги в Bungie (също собственост на Sony) и беше изпратена за преоценка, а впоследствие "ефективно замразена".

"Като усъвършенства концепцията на The Last of Us Online, екипът постигна ясна визия, по-изчистено и приятно геймплейно изживяване. Бяхме ентусиазирани от посоката, в която се движехме", припомнят от Naughty Dog.

The Last of Us Online беше в предпродукция още от The Last of Us Part II и в крайна сметка се оформи като проект, чието пускане и поддръжка щеше да отнеме всички ресурси на студиото и "да повлияе сериозно на развитието на бъдещите игри за един играч".

"Пред нас имаше два пътя: да се превърнем в студио, специализирано единствено в игри за услуги, или да продължим да разработваме сингъл плейър игри с история, които са определили наследството на Naughty Dog", подчертават авторите.

Изправени пред избор, Naughty Dog взеха "невероятно трудното решение" да отменят The Last of Us Online. Опитът, натрупан от персонала, и инвестициите в технологии за тази игра ще бъдат от полза за бъдещите проекти.

Накрая студиото остави на феновете малък тийзър: "Ние в Naughty Dog работим по повече от една амбициозна, съвсем нова игра за един играч и ще споделим повече подробности, когато сме готови."