Разработчиците от независимото македонско студио MystiveDev споделиха нови подробности за своя хорър шутър Chasmal Fear, който симулира камерата от персонален видеорекордер.

Събитията в Chasmal Fear ще се развият в близкото бъдеще на свръхсекретна дълбоководна станция, където нещо се е объркало: съоръжението е пълно с чудовища, които в случай на смърт рискуват да мутират в нещо по-страшно.

Въпреки че Chasmal Fear е създадена на Unreal Engine 5, разработчиците са решили да се откажат от усъвършенстваното осветление Lumen в полза на оптимизирано "печено" осветление. Това ще направи играта по-достъпна от техническа гледна точка.

През последните няколко месеца разработчиците са внедрили и няколко нови функции в Chasmal Fear, включително станции за първа помощ, пъзели, разрушими подове и допълнителни точки за поява на чудовища - вентилация, скрити врати.

Екипът също така е усъвършенствал 17-те нива на играта (не всички от които ще бъдат достъпни при еднократно изиграване), добавил е ново оръжие (към пистолета, пушката и ножа) и нови секции (включително интерактивни сцени в стил Half-Life).

Обещават се недостиг на ресурси, последици от взетите решения в геймплея, случайни събития, незадължително коопериране от двама души и "ултрареалистични" среди.

Очаква се Chasmal Fear да бъде пусната за компютри (Steam). Разработчиците не са готови да разкрият датата на излизане, но обещават скоро да пуснат демо версия. В MystiveDev работят само двама служители - братята Боби и Жанко Мойсовски.