Японският гейм дизайнер и ръководител на студиото Kojima Productions, Хидео Коджима, разкри подробности за забавянето на някои от най-очакваните проекти на студиото в своето новогодишно обръщение. Въпреки значителния напредък по Death Stranding 2: On The Beach, други заглавия, включително хорър проектът OD и шпионският трилър Physint, са били временно спрени заради продължилата месеци наред стачка на профсъюза SAG-AFTRA.

През 2024 г. студиото активно е работило по музикалната продукция и японския дублаж на Death Stranding 2, а също така е започнало тестове и добавяне на съдържание към играта. Заглавието е във финалния етап на разработка и се очаква да бъде пуснато през 2025 г. за PlayStation 5.

В същото време, проектът OD, разработван съвместно с Xbox Game Studios, бе временно спрян заради невъзможността да се сканират актьори и да се проведат ключови сцени. По идентични причини е спряно и подготвянето на Physint - описван като "шпионски екшън от ново поколение".

Коджима подчерта, че стачката е повлияла сериозно на процеса по заснемане и разработка и студиото очаква 2025 г. да донесе нормализация на производствените процеси. Въпреки забавянията, феновете могат да бъдат спокойни, че и двата проекта ще бъдат завършени след края на стачката и при възобновяване на продукцията.

Освен игрите, Коджима потвърди, че филмовата адаптация на Death Stranding, съвместно с A24 Studios, остава в етап на планиране и подготовка. Очакванията към Death Stranding 2: On The Beach са огромни, а феновете с нетърпение чакат и новини около мистериозния хорър OD и екшън трилъра Physint.