Полското студио The Astronauts, основано от бившите разработчици на Painkiller и Bulletstorm, разкри как планира да развива своя фентъзи роугюлит шутър Witchfire в ранен достъп. В момента разработчиците се фокусират върху първия голям пач (с кодово име GGU), обявен за втората половина на ноември. Той ще добави нови елементи и ще преосмисли съществуващите.

Екипът се стреми да направи промени и в структурата на играта: преработване на системата за повишаване на нивата, усъвършенстване на бедствията (проклятия, причинени от вещици) и арканите. Авторите нарочно не навлизат в подробности, за да не развалят изненадата. Приблизителният план за развитие на Witchfire по пътя към пълното издание обаче разкрива не малко.

Сред новите неща ще има:

шест карти

- четири големи карти (две в играта досега), една малка карта (за специален режим) и едно голямо ниво на планината на вещиците за набези със собствени правила (вижте тийзъра по-долу);

- поне шест боса - пет слуги (засега двама) и самата вещица;

- не по-малко от 46 вида врагове (засега 22);

- не по-малко от 31 оръжия (засега седем);

- най-малко 24 магически предмета (девет досега);

- поне 20 заклинания (девет досега);

- капани, събития, бедствия, NPC-та и два неизвестни предмета.

Сред дългосрочните цели The Astronauts изтъква по-нататъшното развитие на света, подобрената интро секция, допълнителната оптимизация, добавянето на настройки за достъпност и цял набор от нови функции, включително:

- уникални ускорители;

- модификатори за пясъчна кутия;

- тайни зони и миражи;

- междинни цели;

- колекционерски предмети;

- мини задачи и нови ресурси;

"Можем уверено да кажем, че оттук нататък ще става само по-добре. Ако има нещо, от което не сте доволни в играта, ние сме ви чули и работим по него. В това е красотата на ранния достъп" - заключават разработчиците. Ранният достъп до Witchfire стартира в Epic Games Store на 20 септември. Пълното издание се очаква след 12-18 месеца, като играта ще се появи в Steam".