Въпреки трудните времена, изпълнени с промени поради пандемията от Covid-19, новата конзола на Sony PlayStation 5 излезе и буквално предизвиква фурор с продажбите си. До степен, че мнозина, които искат да я купят не могат да го направят. С нея се появи и една от първите игри за платформата - Godfall на Counterplay Games.

Не малко от геймърите бяха разочаровани от нея и ревютата съвсем не бяха ласкави. Като цяло разочарование имаше от крайния резултат на игрите и мнозина побързаха да ги сравнят с тези от PlayStation 4.

В интернет форуми не малко от геймърите заявяват, че са очаквали повече и в "петицата" няма толкова голямо развитие. Според Джим Райън, изпълнителен директор на Sony Interactive Entertainment, обаче тази реакция е съвсем нормална и е напълно в реда на нещата първите игри да не използват мощността на конзолата на 100 процента.

Според специалиста до пълния блясък на игрите за новите конзоли ще минат от две до три години, като това се отнася не само за PS5, но и за конзолата на Microsoft, която се появи с по-малко шум по същото време.

Разработчиците трябва да свикнат с новата платформа и да съумеят да я използват напълно. За сега обаче техните усилия са не по-малко насочени и към старата версия на PlayStation, при която играят над 114 милиона геймъри. Те ще останат приоритет за Sony, не само през тази година, но и през 2021 и 2022. Защото по думите на Раян тази общност ще представлява по-голямата част от потребителската база на PlayStation. С това директорът потвърди думите си отпреди няколко месеца, когато заяви своята позиция, че PS4 ще е водеща конзола даже през 2022.