Авторите на мащабния любителски проект Project Arroyo, пресъздаващ Fallout 2 на енджина на Fallout 4, публикуваха трейлър, показващ локации и битки. Това е първото видео в канала на разработчиците в YouTube за последните четири години.

В него можете да видите познати места: селищата Arroyo, Klamath и Modoc, Temple of Trials, Toxic Caves и гробището Golgotha край New Reno. Във видеото са показани и разпознаваеми врагове (плъхове, къртици, гекони, богомолки) и оръжия.

В коментарите потребителите подкрепиха Team Arroyo, похвалиха екипа за страхотната работа по пренасянето на 2D игра на 3D енджин и признаха, че видеото ги е накарало да изпитат остра носталгия по Fallout 2. "Това ще бъде най-доброто нещо, което се е случвало на Fallout", написа patrickmerk5147.

Разработката на проекта Arroyo започна през 2018 г., но все още не е преминала отвъд ранните етапи. Екипът все още търси специалисти - художници, сценаристи, дизайнери на нива и композитори. Желаещите да се присъединят към екипа са поканени да попълнят формуляр. Едновременно с публикуването на новия трейлър създателите разказаха за началото на сътрудничеството с друг екип от модъри - авторите на Fallout: Vault 13, римейк на първия Fallout върху енджина на четвъртата част. Съвместните усилия ще помогнат да се доближи пускането на двата проекта.

По-рано в статия с отговори на популярни въпроси в Discord и в интервю за Polygon създателите заявиха, че планират да покрият възможно най-много съдържание и механики от играта от 1998 г., включително системите за развитие на героите, оръжия, NPC-та, селища и куестове. Освен това те ще добавят съкращения (включително тези, представени в мода Restoration Project), система за строителство от Fallout 4 и много нови места, които са свързани с историята на света на Fallout, както и ще усъвършенстват дизайна на картите специално за 3D играта.

В същото време някои функции ще бъдат ограничени. Някои от шегите и моментите на разбиване на четвъртата стена ще бъдат направени незадължителни - те ще бъдат достъпни чрез допълнителна черта на героя, подобно на "Дивата пустош" (Wild Wasteland) от Fallout: New Vegas. Според разработчиците безпроблемният отворен свят ще бъде около два пъти по-голям от Fallout 4. Озвучаването и музиката ще бъдат записани от нулата - невъзможно е да се използват оригинални файлове по законови причини.

Датата на пускане на мода не се разкрива. Тази година издаването със сигурност няма да се състои. Междувременно през април ще се появи друга дългоочаквана модификация за Fallout 4 - Fallout London, върху която екипът на The Folon работи повече от три години.