За кратко след своята поява Ghost of Tsushima се превърна в много повече от игра. Последният голям ексклузив за PlayStation 4 стана феномен с уважението си към японската култура и история.

Вижте снимки от Ghost of Tsushima >> >> >>

Популярността и влиянието на играта бе засвидетелствана от факта, че играчи събраха над 260 хиляди долара за възстановяването на разрушена постройка на остров Цушима, която пострада от буря докато геймърите се любуваха на мисиите в играта.

В резултат на това двама от водещите разработчици на играта сега стават посланици на туризма на истинския остров Цушима. Става въпрос аз творческия директор Джейсън Конъл и режисьорът на играта Нейт Фокс.

Те стават част от нова туристическа инициатива, която има за цел да привлече повече посетители на острова. Благодарността към тях е заради това, че са направили историята на Цушима известна по цял свят. Според кмета на града Хитакацу, дори сред японците е имало много хора, които не са бил запознати с нея. Допреди година името и локацията са били напълно непознати за широката публика, а това сега се е променило напълно, твърди още кметът.

Играта продължава да жъне успехи, въпреки че е за старата платформа на PlayStation. Тя бе продадена в над 5 милиона бройки до ноември, а в момента продължава да се играе от милиони играчи по света. Запознати твърдят, че от студиото подготвят продължение на заглавието. Това би обяснило още по-добре назначаването на двамата разработчици за посланици на туризма в региона.