Главният изпълнителен директор на Microsoft Gaming Фил Спенсър коментира негативните реакции на играчите и критиците към Redfall, както и опасенията на феновете за Starfield в разговор с Kinda Funny Xcast.

Припомняме, че кооперативният шутър с отворен свят от Arkane Austin (известни с Dishonored и Prey) получи оценка от 57-62% в Metacritic.

"Знам, че тези игри струват 70 долара, и поемам пълна отговорност за пускането на игра, която би трябвало да е страхотна. Разочаровахме много хора с това издание, но ние не се отказваме. Именно в това се състои творчеството", заяви Спенсър.

Ръководителят на Xbox подчерта, че за него "няма нищо по-лошо от това да разочароваш общността на Xbox". В случая с Redfall компанията ще разгледа какво се е объркало: "Тук очевидно има проблем с качеството и изпълнението, за който можем да направим нещо".

Спенсър също така увери, че Xbox, Bethesda и Arkane Austin ще продължат да подобряват Redfall. Екипът се вслушва в обратната връзка и сега работи по внедряването на 60 кадъра в секунда на конзолите Xbox - работата върви по график. Що се отнася до Starfield, космическата ролева игра от Bethesda Game Studios имаше по-голям късмет от Redfall. Играта е била в по-ранен етап на разработка по времето, когато Bethesda се присъединява към Microsoft, и Xbox "работи по-добре" по отношение на подпомагането на екипа.

Starfield се очаква да излезе на 6 септември за компютри (Steam, Microsoft Store), Xbox Series X и S и Game Pass (PC и Xbox). Още на 11 юни Bethesda ще проведе Starfield Direct презентация, на която ще разкаже повече за играта и ще покаже много геймплей.