Футуристичният шутър La Quimera, разработен от новото студио Reburn, основано от бивши членове на екипа зад Metro, трябваше да дебютира на 25 април, но премиерата беше отменена в последния момент. Ръководителят на студиото Дмитрий Лимар се извини официално в Discord сървъра на проекта, като посочи "непредвидени проблеми" като причина за внезапното решение.

Лимар обясни, че екипът се е сблъскал с редица трудности, характерни за първи самостоятелен проект на независими разработчици. Новата дата за излизане на La Quimera все още не е определена. Reburn уверява феновете, че ще работи усилено за разрешаване на проблемите и ще обяви плановете си за бъдещето възможно най-скоро.

Решението за отлагането дойде веднага след първите ревюта на играта, които бяха далеч от ласкави. Издания като XboxEra, Wccftech и Insider Gaming определиха La Quimera като разочарование, критикувайки кратката ѝ продължителност (само три мисии срещу цена от 30 долара), слабия геймплей, неясния сценарий, некачественото озвучаване на английски език и множеството бъгове.

Интересен факт е, че за атмосферата и историята на играта беше отговорен известният режисьор Николас Виндинг Рефн ("Drive"), а продукцията беше наблюдавана от Александър Костюк, също свързан с оригиналния проект S.T.A.L.K.E.R.