Ръководителят на Eidos Montreal Дейвид Анфоси разказа повече какъв графичен енджин ще използва студиото по време на представянето на холдинга Embracer Group, който ще придобие активи на Square Enix.

Неготово студио използва Dawn Engine за разработката на Deus Ex: Mankind Divided и Marvel's Guardians of the Galaxy, Foundation Engine за Shadow of the Tomb Raider и Unreal Engine 3 за подновяването на Thief.

След Crystal Dynamics обаче Eidos Montreal реши да премине към най-новия Unreal Engine 5. Решението се обяснява с желанието на ръководството на студиото да се "съсредоточи върху съдържанието".

Не е известно с какво точно се занимава Eidos Montreal в момента, но Анфоси описа студиото като "дома на франчайзите Deus Ex и Thief". В момента компанията разработва няколко проекта с Unreal Engine 5.

Компанията Eidos Montreal е основана през ноември 2007 г. и се е разраснала до близо 500 служители в три офиса (два в Канада и един в Китай). Присъединяването към Embracer Group трябва да издигне студиото на следващото ниво.