Sony е широко известна с няколко големи сингъл плейър марки (God of War, The Last of Us, Horizon), но в близко бъдеще планира да заложи на нови франчайзи и редица услуги за игри. В рамките на презентацията на подразделението Sony Game & Network Services беше разкрито, че през фискалната 2025 г. (т.е. до април 2026 г.) около 50% от инвестициите на PlayStation Studios ще идват от нови проекти (в сравнение с 20% през фискалната 2019 г.).

Още по-забележима промяна може да се види сред инвестициите в игри за услуги. Докато през финансовата 2019 г. Sony е отделила само 12% за тях (и 88% за "традиционни" игри), през финансовата 2025 г. съотношението ще достигне 60% към 40%. Също така до фискалната 2025 г. Sony възнамерява да спре да издава игри за PS4 (техният дял през настоящата фискална година ще бъде само 10%), като се съсредоточи върху PS5 (50% от изданията), PC (40%) и мобилните устройства (10%).

Що се отнася до настоящите успехи, през фискалната година, приключила на 31 март 2022 г., Sony е спечелила над 250 млн. долара в сегмента на персоналните компютри и възнамерява да доведе тази цифра до 450 млн. долара през фискалната 2023 година. Платформата ще бъде подпомогната от вече многобройните PC версии на ексклузивните игри за PlayStation. Продажбите на ремастъра на Marvel's Spider-Man надхвърлиха 1,5 млн. копия, а проблемният порт на The Last of Us Part I беше купен от над 368 000 души за по-малко от месец.