Когато говорим за игра с проблеми около премиерата ѝ, няма как да не се сетим първо за Cyberpunk 2077. Въпреки многото перипетии около появата ѝ обаче, тя все пак е постигнала най-успешната дигитална премиера на гейм проект, появявал се някога. Това посочва доклад на SuperData.
Полското студио CD Projekt Red е продало 10,2 милиона дигитални копия от Cyberpunk 2077. Сред причините за успеха анализаторите посочват успешната маркетингова кампания, но и репутацията на компанията, която беше създадена след появата на The Witcher 3.
Според данните от доклада 80% от дигиталните продажби са били за персонален компютър. Това не е изненадващо, след като играта бе премахната от PlayStation Store, а не малко от продадените там копия бяха върнати. Успехът вероятно щеше да е дори по-голям, ако всичко бе наред.
Добрите новини обаче не са в състояние да изчистят реномето на играта, сериозно засегнато от бъговете, с които бе пусната тя на пазара. Разработчиците продължават да създават различни допълнения и "кръпки", които да я стабилизират за различните платформи, но все още са далеч от успешен краен резултат.
Анализатори допускат, че след пускането на стабилна версия на пазара можем да видим втори бум на продажбите на заглавието. Все още мнозина геймъри не са купили Cyberpunk 2077 в изчакване на добре работеща игра.