Frostpunk 2 дебютира на 20 септември, като към този момент има 70% положителни ревюта в Steam. Някои са недоволни, че играта е станала по-различна от оригинала, но други хвалят това, че стратегията се е променила.
Действието се развива 30 години след оригинала, където обществото продължава да се бори с екстремен студ и вътрешни конфликти. Frostpunk 2 въвежда по-голям град с повече граждани, но увеличената мащабност води до по-абстрактно и дистанцирано преживяване.
Графиката определено е по-добра но играчите може да усетят по-малка връзка с града, който управляват, в сравнение с оригинала.
Историята се върти около намаляващите запаси от въглища на Ню Лондон, което принуждава играчите да търсят нови ресурси като нефт, за да поддържат топлината в града. Вместо да управляват отделни сгради, играчите сега организират цели квартали, които поддържат хиляди хора. Именно тази промяна се възприема най-противоречиво от геймърите.
Въпреки това, Frostpunk 2 блести като симулация на обществено управление, изпълнена с тежки морални решения. Различните фракции в Ню Лондон имат свои собствени противоречиви цели - от стриктните Сталварти до мразещите технологията Пилигрими и суровите Исландци. Балансирането между тези групи е постоянно предизвикателство, като играчите често трябва да правят компромиси и жертви, за да поддържат реда и да предотвратят бунтове. Изборът на по-малкото зло често става неизбежен.
Играта също така запазва провеждането на експедиции извън града, като тук играчите могат да създават колонии и да добиват ресурси, за да подпомагат Ню Лондон. Въпреки това, управлението на главния град и колониите добавя допълнителна сложност, а справянето със саботажа от различни фракции остава постоянен проблем.
Като цяло, Frostpunk 2 може да не се справя толкова добре като сити-билдър, заради по-големия, по-малко персонален мащаб, но остава дълбоко ангажираща симулация на обществено управление.
Играта подчертава как дори най-малките решения могат да доведат до значителни последствия за оцеляването на Ню Лондон.