NVIDIA разкри кои игри скоро ще получат поддръжка за технологиите за мащабиране на изображения DLSS 2 и DLSS 3, предназначени да подобрят производителността с минимална загуба на качество на изображението.

Ето кои заглавия, ще се възползват от новата технология:

  • NFS Unbound (играта излезе с поддръжка на DLSS 3);
  • Warhammer 40,000 Darktide (пусната с DLSS 3 и поддръжка на трасиране на лъчи);
  • Portal with RTX (пуснат на пазара 8 декември с поддръжка на DLSS 3 и пълна поддръжка на рейтрейсинг;
  • Jurassic World Evolution 2 (актуализация с пускането на DLSS 3 на 8 декември);
  • The Witcher 3: Wild Hunt (безплатната актуализация с DLSS 3 и трасиране на ще бъде пусната на 14 декември).

Също така през декември четири игри ще започнат да поддържат DLSS 2:

  • Firefighting Simulator (излиза с поддръжка на DLSS 2);
  • Marvel's Midnight Suns (пусната на 2 декември с DLSS 2 и поддръжка на трасиране на лъчи);
  • Choo-Choo Charles (пуснат на пазара на 9 декември с поддръжка на DLSS 2);
  • Blacktail (пуснат на 15 декември с поддръжка на DLSS 2).

Общо над 250 заглавия и приложения са получили поддръжка на DLSS, заявиха от NVIDIA, като пълният списък е достъпен на техния уебсайт. Също така трябва да се отбележи, че 14 игри са получили поддръжка на DLSS 3 след пускането му. Според компанията технологията Super Resolution, включена в DLSS 2 и DLSS 3, повишава производителността на игрите до два пъти.

Самата DLSS 3 може да увеличи производителността на игрите до четири пъти. Игрите с поддръжка на DLSS 3 са обратно съвместими с DLSS 2. DLSS 3 се поддържа само от най-новите графични карти от серията GeForce RTX 40, тъй като използва нов метод за мащабиране, наречен Optical Multi Frame Generation, който генерира не просто пиксели, а изцяло нови кадри, което води до значително повишаване на производителността.