Една от най-интересните игри, които предстои да се появят тази година за PlayStation 5 и персонални компютри, несъмнено е Ghostwire: Tokyo. Заглавието получи своето превю в края на миналата седмица и вече знаем много повече за него.
Разработчиците от Tango Gameworks, студиото, основано от ветерана на Resident Evil и Devil May Cry Шинджи Миками, споделиха в четвъртък видео, демонстриращо основните геймплейни механики на играта. Те проведоха и брифинг за пресата, на който показаха около 30 минути допълнителни бета кадри. Демонстрацията се фокусира върху изграждането на света, стратегиите за битки и разтапящите съзнанието Utena Spaces, които превръщат някои сгради в чувствителни към времето психеделични капани.
Един от журналистите, който се е докоснал до нея, твърди, че "Магията в Ghostwire: Tokyo е осезаема, сияеща между дланите на Акито и струяща от върховете на пръстите му в здрави златни въжета, които свързват враговете един с друг, преди да ги взривят на парчета."
Геймърите биват поставени в ролята именно на Акито. Той е млад мъж, който се събужда в центъра на хаоса с глас на име КК в главата си и свръхестествени сили във вените си. Героят трябва да се бори със зловещи същества, които пуска мистериозната мъгла преминаваща през града и поглъщаща всеки, до когото се докосне, улавяйки душата му.
Ghostwire: Tokyo се очаква да излезе на PlayStation 5 и персонални компютри на 25 март. Играта е ексклузивна за PS5, а след една година ще бъде достъпна и за другите конзоли. Това е леко объркана ситуация, като се има предвид, че тя се издава от Bethesda - студио, което Microsoft закупи за 7,5 млрд. долара миналата година. Занапред вероятно ще виждаме игри на Bethesda първо (или само) на конзолите Xbox, но Ghostwire: Tokyo се промъкна на PS5.