Guerrilla Games обяви най-новата актуализация на Horizon Zero Dawn за персонален компютър. Тя ще подобри производителността на играта. Тя вече поддържа технологията за увеличаване на DLSS за NVIDIA и технологията FidelityFX Super Resolution за AMD. Играта преди разполагаше само с остарялата FidelityFX CAS на AMD.

NVIDIA твърди, че технологията DLSS ще подобри производителността на Horizon Zero Dawn с до 50 процента. Други компютърни игри, които получават DLSS поддръжка този месец са Lemnis Gate, Chorus и Icarus.

Междувременно Sony разкри повече подробности за компютърната версия на друга от своите хитови игри за PlayStation - God of War. Тя също ще поддържа DLSS, както и NVIDIA Reflex, което минимизира забавянето при стартиране на заглавието.

Подобно на Horizon Zero Dawn, God of War ще има възможност да работи с повече кадри в секунда на персонален компютър. Геймърите могат да очакват също и HDR поддръжка, сенки с по-висока разделителна способност и по-подробни детайли. Играчите могат да контролират Kratos със своите клавиатура и мишка, контролери на други компании или периферните устройства на Sony DualShock 4 или DualSense.

Santa Monica Studio също обяви минималните системни изисквания за компютър на God of War. За да играят, на геймърите ще им е необходима поне NVIDIA GTX 960 или AMD R9 290X видео карта, 8 GB RAM, 70 GB памет и процесор Intel i5-2500k или AMD Ryzen 3 1200. God of War ще бъде пусната на компютър на 14 януари. Междувременно God of War Ragnarök трябва да се появи на PS4 и PS5 през следващата година.