Първите части от Halo Infinite се появиха и бързо плениха вниманието на много геймъри. Кооперативните елементи на играта обаче, ще се забавят. Оказва се, че играчите ще трябва да чакат дори повече от очакваното.

Разработчикът 343 Industries обяви през август, че Halo Infinite няма да има кооперативна кампания или персонализирани игри Forge, при премиерата си на 8 декември. Планът бе този елемент да се добави през втори и трети сезон на заглавието - някъде в началото на следващата година.

Сега, след съобщение на 343 Industries стана ясно, че първият сезон ще продължи по-дълго от очакваното - до май 2022 година. Творческият директор на студиото Джоузеф Стейтън потвърди пред Eurogamer, че кооперативната кампания ще можем да се види чак през май, а режимът Forge ще пристигне дори по-късно.

На другия полюс обаче е безплатният мултиплейър компонент, който 343 Industries изненадващо пусна три седмици по-рано. През уикенда този елемент от играта достигна 272 000 едновременни сесии на играчи в Steam. А това е още преди да се включат геймърите, ползващи конзолата Xbox в облачни игри.