Главният изпълнителен директор на Microsoft Gaming Фил Спенсър говори за новите успехи на космическата ролева игра Starfield и за дългосрочните очаквания за проекта в интервю на бразилския фестивал CCXP.

Според Спенсър в навечерието на премиерата е невъзможно да се предвиди коя игра ще бъде хит и коя не, но Starfield е изглеждала "наистина специална" на главния изпълнителен директор на Microsoft Gaming още по време на тестовете.

"Играх Starfield по това време преди година, въпреки че играта беше пусната в началото на септември. Мога да ви кажа, че дори тогава не можах да се откъсна от нея и осъзнах, че тя вероятно ще бъде наистина специална игра", заяви Спенсър. Изпълнителният директор също така разкри, че повече от 12 милиона потребители вече са играли Starfield след пускането ѝ на пазара. В екосистемата на Xbox космическата ролева игра все още е в топ 10 по популярност сред проектите на вътрешните студия на Microsoft.

Корпорацията очаква да повтори успеха на The Elder Scrolls V: Skyrim. Фентъзи ролевата игра е излязла преди повече от 12 години, но все още е популярна: "Това е нашата цел. Вече обявихме добавката Shattered Space и инструментите за създаване на собствено съдържание в Starfield, което беше важно за Skyrim. Имаме огромна увереност, че Starfield ще бъде на върха още много, много години", увери Спенсър.

Starfield беше пусната на 6 септември за компютри (в Steam и Microsoft Store), Xbox Series X, S и Game Pass. Два месеца след излизането ѝ отзивите в Steam спаднаха до "смесени", а самата игра започна да губи позиции спрямо Skyrim.