Activision Blizzard се похвали с много голямо постижение. Финансовите резултатите на компанията за последното тримесечие показват, че играта Call of Duty: Warzone е свалена над 80 милиона пъти.
Последното издание на Call of Duty се е представило много по-добре от предишните версии, като причина за това според редица анализатори е ситуацията около Covid-19 и оставането вкъщи на огромен брой хора, които са използвали времето си за игра.
Резултатите са много добри за Call of Duty: Warzone, Battle Royale версията на CoD: Modern Warfare, но чувствително се покачват свалянията и на Call of Duty: Mobile. Тя е привлекла три пъти повече потребители месечно от тези за аналогичния период миналата година.
Базираната в Санта Моника компания обяви, че приходите ѝ за третата четвърт на годината, приключила в края на миналия месец възлизат на $1.95 млрд. Това на практика е с 38% повече от същия период на миналата година.