Популярната космическа игра No Man's Sky продължава да се разширява, а тази седмица разработчиците от Hello Games представиха новата голяма актуализация Worlds Part 2 (версия 5.5). Това обновление добавя нов клас звезди в играта, като лилавите слънца, милиарди нови звездни системи и буквално трилиони планети, включително и газови гиганти, които са десет пъти по-големи от най-мащабните светове в играта досега.
Планетите са станали значително по-разнообразни, благодарение на усъвършенстването на алгоритъма за тяхното генериране. Играчите ще могат да се натъкнат на дълбоки океани, някои от които достигат няколко километра, гъсти джунгли, загадъчни руини на древни цивилизации и още много детайли, които допълнително разширяват космическата среда. Съдържанието на играта също е разширено с нови сюжетни мисии, включително специална експедиция на Титан, един от новите газови гиганти.
Разработчиците са работили сериозно и върху техническите подобрения. Графичните ефекти, особено при осветлението и отраженията във водата, са сериозно подобрени. Вълните и поведението на водата вече изглеждат по-реалистични, а затворените помещения са получили обновено осветление. Съвместимостта с модове също е разширена, а собствениците на PlayStation 5 ще могат да се възползват от поддръжката на VRR (Variable Refresh Rate) за още по-плавен геймплей.
"Сега сме далеч отвъд това, което си представяхме, когато започнахме", сподели Шон Мъри, ръководител на Hello Games, във видео ревю на новата актуализация.
No Man's Sky беше пусната през 2016 г. за PC и PlayStation 4, а днес е налична и за PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S, Nintendo Switch и услугата Game Pass. Само преди няколко месеца, през ноември 2024 г., за първи път от осем години насам играта получи "много положителни" отзиви в Steam, което е доказателство, че студиото не е спирало да работи по подобрения и нови изненади за феновете.