Информаторът Том Хендерсън разкри причините за последните съобщения за отлагане на игри на френския издател в статия за своя портал Insider Gaming, като се позова на бивши и настоящи служители на Ubisoft.

Миналата седмица Ubisoft обяви преструктуриране, съкращаване на разходите с 200 млн. евро за две години, отмяна на три необявени игри (освен четирите през юли) и ново отлагане на Skull and Bones.

Според един от източниците, официалната причина за забавянето на проектите са трудностите, свързани с дистанционната работа, от която Ubisoft планира да се откаже напълно от 2024 година. Служителите обаче са съгласни, че повечето отлагания и отменяния са резултат от закрити и вътрешни тестове. Те показват, че повечето игри "не са това, което геймърите искат".

Един от служителите е бил наясно с "поне дузина" игри в жанра battle royale в различни етапи на производство, които Ubisoft се опитва да завладее през последните няколко години и за които се твърди, че не се отказва от опитите си. С други думи, разработката и усъвършенстването се проточват.

Според Хендерсън Ubisoft очаква големи проекти като Assassin's Creed Mirage, Avatar: Frontiers of Pandora и необявен блокбъстър (вероятно The Crew 3) през следващата фискална година, докато новият Ghost Recon е планиран за 2025 година.