Докато много геймъри се оплакват от трудността на новия кооперативен екшън Elden Ring Nightreign, режисьорът на играта Джуня Ишизаки от FromSoftware не само че е преминал кампанията, но го е направил сам и без помощ от реликви или съотборници. В интервю за CNET той споделя, че това не е било демонстрация на умения, а доказателство, че играта е напълно преодолима - дори и в най-трудните си части.
"Надявам се това да ви даде увереност. Аз самият победих всички босове — сам, без реликви и помощници", каза Ишизаки. Той подчерта, че Nightreign е проектирана така, че да бъде справедлива, дори когато изглежда брутално трудна. С тези думи той насърчава и обикновените играчи да опитат сами, без да разчитат на улесненията, които предлага кооперативният режим.
Ишизаки има дългогодишен опит във FromSoftware - при разработката на оригиналния Elden Ring той е ръководил бойната система, което го прави добре подготвен да се справи с всяко предизвикателство, поставено от играта. За разлика от него, създателят на Elden Ring Хидетака Миядзаки признава, че е разчитал на всички възможни средства - помощници, реликви и други подкрепящи елементи - за да премине основната кампания.
Макар че първият пач след излизането на Nightreign съдържа някои облекчения за единичните експедиции, философията на Ишизаки остава ясна: можете да се справите, ако вярвате в себе си. Играта излезе на 30 май за PC, PS4, PS5, Xbox One и Series X/S и вече събира хиляди играчи, привлечени от предизвикателствата ѝ.