NVIDIA обяви нови заглавия, които са добавили поддръжка за интелигентната технология за мащабиране на игри DLSS през февруари или ще я получат до края на месеца.

Акцентът за февруари е Atomic Heart, постапокалиптичния трилър от Mundfish, който дебютира на 1 февруари, с поддръжка на DLSS 3, но не и на трасиране на лъчи. С активиран DLSS 3 играта се ускорява до 184 кадъра в секунда (90% увеличение) в 4K на GeForce RTX 4090 и до 146 кадъра в секунда (80% увеличение) на RTX 4080. При 1440p на RTX 4070 Ti мащабирането подобрява производителността с 62% (над 160 кадъра в секунда).

В допълнение към Atomic Heart, през февруари се появи и поддръжка на DLSS (макар и само второ поколение):

  • Sci-Fi roguelike шутърът Returnal - оборудван с DLSS 2 и трасиране на лъчи (сенки и отражения) от пускането му на 15 февруари;
  • Стелт хорър играта с отворен свят Hello Neighbor 2 - получи поддръжка на DLSS 2 и raytracing (глобално осветяване, сенки и отражения) с пач на 17 февруари
  • Мултиплейър шутъра PlanetSide 2 - поддръжка на DLSS 2 с пач от 8 февруари;
  • Екшън играта Wanted: Dead - разполага с DLSS 2 от излизането си на 14 февруари.

Освен това в публикацията на NVIDIA се споменава и друга DLSS нова игра от миналия месец - ритъм екшън играта Hi-Fi Rush, която изненада обществеността с неочаквано пускане в края на януари.

С излизането на Atomic Heart броят на заглавията в DLSS 3 нарасна до 27, а броят на игрите и приложенията, поддържащи DLSS, надхвърли 270 от дебюта му.