Eidos се присъединява към разработчиците на игри, изпробващи новия начин на работа. Студиото, собственост на Square Enix, обяви, че неговите нови локации в Квебек преминават на четиридневна работна седмица от понеделник до четвъртък. Заплатите и условията на работа ще останат същите, заявиха от разработчика на Deus Ex и Tomb Raider.

Eidos насърчава екипите да предефинират условията на труд и да подобрят ефективността, например чрез съкращаване на времето за срещи. Компанията вече бе въвела някои промени в качеството на живот на служителите си по време на пандемията, като периоди на почивка и компенсация за разходи за психическо и физическо здраве. Сега идва логичното продължение на тази стратегия.

Eidos не е първото студио, което приема четиридневна седмица. Разработчикът на Bugsnax Young Horses направи тази промяна през септември. Намерението на ръководството е отново да се подобри качеството на работното време.

Четиридневната работна седмица е световна тенденция, но някои специалисти смятат, че е най-трудно приложима именно с в сферата на разработки на игри. Там обикновено се работи дори повече от 5 дни и 40 часа, за да може да се постигне бързо пускане на дадено заглавие на пазара.