GameRant обърна внимание на недоволството на играчите от новата система за прогресия, след като мултиплейър аркадната игра Fall Guys: Ultimate Knockout на Mediatonic Studios премина към free-to-play модел на разпространение.

Потребителите на Reddit са открили, че сега е по-изгодно да изпълнявате предизвикателства (ежедневни, седмични, маратонски) и да губите мачове, отколкото да ги печелите, за да увеличите по-бързо бойния си запас.

"Откакто премахнаха лаврите като награда, вече не получаваш бонус лаври и печелиш приблизително еднакво количество слава, независимо кой медал си спечелил. Или това е грешка, или Mediatonic са безмозъчни" - споделя poros1ty.

Друг потребител показа как наградите за слава се различават в различните мачове и нарече новата система недомислена: "Тя не ви мотивира да играете по-добре и може да насърчи някои да се занимават със слава чрез AFK".

Сезонът "Free for All" на Fall Guys: Ultimate Knockout стартира на 21 юни за компютри в Steam и EGS, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X и Xbox Series S и Nintendo Switch. За първите 48 часа безплатната версия привлече 20 милиона играчи.