FPS шутърите са били с грешна перспектива през цялото време
Учени са разработили алгоритъм, който може да оправи проблема
Обратно в новинатаКоментари - FPS шутърите са били с грешна перспектива през цялото време | Games.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
kkk (нерегистриран)
на quake си пусках FOV на макс и виждах като кон . само зад мен не виждах 20-тина градуса
НАЙ
Steam започна хелоуинската си разпродажба
Появи се трейлът на Dragon Age: The Veilguard
Геймърите са впечатлени от трейлъра на хоръра Bye Sweet Carole
Valve поправи сините панталони на скаутите в Team Fortress 2
Dead Island 2 достига рекордни нива с 10 милиона играчи
Dragon Age: The Veilguard ще бъде изненадващо добра за компютри