Главният изпълнителен директор на Take-Two обяснява защо 12-годишното чакане на GTA VI не е проблем
Щраус Зелник обясни концепцията си на конференцията TD Cowen
Обратно в новинатаКоментари - Главният изпълнителен директор на Take-Two обяснява защо 12-годишното чакане на GTA VI не е проблем | Games.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
НАЙ
Assetto Corsa Evo стартира в Early Access с богато съдържание
Square Enix признава: Ерата на ексклузивите приключва
Най-красивите игри на 2024 г. според Digital Foundry
Alien: Isolation среща Prey: Deepest Fear предизвиква смесени реакции с първата си геймплей демонстрация
Представиха новогодишен мод за The Witcher 3: Wild Hunt
Square Enix признава: Ерата на ексклузивите приключва
Най-красивите игри на 2024 г. според Digital Foundry