Главният изпълнителен директор на Take-Two обяснява защо 12-годишното чакане на GTA VI не е проблем
Щраус Зелник обясни концепцията си на конференцията TD Cowen
Обратно в новинатаКоментари - Главният изпълнителен директор на Take-Two обяснява защо 12-годишното чакане на GTA VI не е проблем | Games.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
НАЙ
Новата компания на съоснователя на Blizzard обяви Sunderfolk – тактическо приключение в сътрудничество, което пресъздава преживяването от настолните ролеви игри
Кои са най-добрите игри от Warhammer 40,000 вселената
Black Myth: Wukong ли е най-големият гейминг пробив на Китай?
Къде е пресечната точка между образованието и игрите
Разработчиците на It Takes Two се изненадват колко успешна е играта им
Новата компания на съоснователя на Blizzard обяви Sunderfolk – тактическо приключение в сътрудничество, което пресъздава преживяването от настолните ролеви игри