Защо 2004 беше най-страхотната година за гейминга?
20 години по-късно изглежда трудно постижимо в период от 12 месеца да дебютират толкова добри заглавия
Обратно в новинатаКоментари - Защо 2004 беше най-страхотната година за гейминга? | Games.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Никола (нерегистриран)
Браво на автора на статията! Очаквам още такива в бъдеще.
Гуцман (нерегистриран)
Светот на Уаркрафт, Ало
Айде айде (нерегистриран)
Доом 3 го плюеха зверски като излезе, сега е класика
Да наистина (нерегистриран)
Някои от тези игри ги играх за пръв път десетина години след излизането им. Наистина добър списък.
НАЙ
Valve обясни защо така и не пусна Half-Life 2: Episode Three
Nvidia разкрива нов геймплей за Half-Life 2 RTX
GOG ще поддържа старите класики на нови операционни системи
Half-Life 2 отбелязва 20-годишнина с нов рекорд по едновременни играчи
Издателят на Grand Theft Auto критикува хайпа около AI в гейм индустрията
Valve обясни защо така и не пусна Half-Life 2: Episode Three