Защо 2004 беше най-страхотната година за гейминга?
20 години по-късно изглежда трудно постижимо в период от 12 месеца да дебютират толкова добри заглавия
Обратно в новинатаКоментари - Защо 2004 беше най-страхотната година за гейминга? | Games.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
НАЙ
Rockstar премахва функции от San Andreas, за да направи GTA IV "истинска игра от следващо поколение"
Dune: Awakening разкрива нова история и обявява датите за най-голямото си бета тестване досега
Римейкът на Resident Evil 4 достигна 10 милиона продадени копия
Doom: The Dark Ages ще ни отведе в кошмарно космическо измерение
Clair Obscur: Expedition 33 премина границата от 500 хил. продадени копия още в първия ден
Clair Obscur: Expedition 33 стартира с феноменален рейтинг от 94% в Steam
Electronic Arts отменя шутър във вселената на Titanfall и съкращава десетки служители в Respawn
Римейкът на Resident Evil 4 достигна 10 милиона продадени копия