Финландското студио за видеоигри Remedy създаде много интересна ситуация в гейминг света. Без да е обявило и пуснало на пазара нито една игра през 2020 г., тя се превръща в най-успешната им до сега. Приходите на компанията са се увеличили с 30% и вече са 41,1 милиона евро. Печалбата, която записва студиото през миналата година, е два пъти по-голяма от тази през 2019 г. - 13,2 милиона евро.

Въпреки че не е обявявала игра на пазара през годината, постъпленията на компанията са се увеличили с 35% за периода юли-декември. Формулата на този успех се крие в това, че Remedy се фокусира върху вече обявената си игра Control, която се появява за нови платформи и пазари.

През тази година заглавието стана налично в Steam, Xbox Game Pass, Nintendo Switch и Luna. Това е позволило играта да се продаде в над 2 милиона бройки, чак 15 месеца след дебюта ѝ. Създателите на заглавието се гордеят с факта, че то има дълъг живот и твърдят, че именно това е характерно за хубавите игри.

Много е вероятно студиото да продължи успешното си финансово представяне и без да обявява нова игра, тъй като Control от този месец вече е достъпна за новите поколения конзоли Xbox Series X /S и PlayStation 5. Това се посочва и във финансовия доклад, в който се отбелязват очаквания за по-големи приходи във втората половина на 2021 година.