Римейкът на интерактивния филм на ужасите Until Dawn на Supermassive Games все още не е пуснат официално, а британското студио Ballistic Moon, което го разработва, вече е претърпяло значителни загуби.

За съкращенията в Ballistic Moon за първи път съобщиха няколко бивши служители на студиото миналия уикенд, но официално потвърждение за тях беше направено едва сега. В изявление, публикувано на страницата им в LinkedIn, Ballistic Moon признават, че студиото е било принудено да се раздели с част от персонала си на фона на "сложните предизвикателства", пред които е изправена индустрията в момента.

"С дълбоко съжаление и натежало сърце трябваше да вземем трудното решение да намалим значително числеността на екипа си, за да запазим бъдещето на студиото", се казва в изявлението на Ballistic Moon. Студиото потвърди, че съкращенията са последвали "след разработката на играта ни Until Dawn за PS5 и PC". По време на този "преходен период" студиото се фокусира върху подкрепата на издаването на играта и намирането на нови възможности и партньори.

Историята на Ballistic Moon започва през 2019 г. - студиото е основано от ветерани в индустрията с опит в работата по Until Dawn, Heavy Rain, Sleeping Dogs и други проекти. Струва си да се отбележи, че подобрената версия на Until Dawn е първата игра на младия екип.

Играта ще бъде пусната в продажба на 4 октомври за компютри (в Steam и EGS) и PS5 на цена от 60 щ. долара. От компанията обещават графика на Unreal Engine 5 (играта е пресъздадена от нулата) и преработен пролог. Изисква се свързване на PSN акаунт за игра на компютър.