Плановете за добавяне на NVIDIA DLSS скалиране към космическата ролева игра Starfield бяха обявени още през септември, но все още няма актуализация. Сега Bethesda Game Studios разясни кога да очакваме обещаните подобрения. Следващият пач за Starfield ще включва поддръжка на NVIDIA DLSS с генериране на кадри (т.е. DLSS 3), допълнителни настройки на дисплея (яркост и контраст), меню за HDR калибриране и "други оптимизации и подобрения".
Актуализацията ще бъде пусната следващата седмица (между 6 и 12 ноември) и първоначално ще бъде достъпна само като част от отвореното бета тестване в Steam. От Bethesda Game Studios не уточниха кога да чакаме предстоящия пач за Starfield, който ще бъде пуснат от "бета", но в бъдещите актуализации обещаха да добавят поддръжка на AMD FSR 3 (също с генериране на кадри). В допълнение към горепосочените подобрения Bethesda Game Studios все още планира да внедри в Starfield бутон за поддръжка на ултрашироки монитори (32:9), а също така мисли да добави карти на градове.
Липсата на търсените функции не попречи на Starfield да привлече 11 милиона души за месец и половина и да се превърне в най-продаваната (в парично изражение) игра в САЩ за септември за компютри и конзоли Xbox. Starfield беше пусната на 6 септември за компютри (в Steam, Microsoft Store), Xbox Series X и S и Game Pass (PC и Xbox). Bethesda възнамерява да поддържа проекта "в продължение на много години", така че разработчиците със сигурност няма да се спрат на реализацията на вече обявените планове.