Мартенската бета на Diablo IV не премина много добре, но майската проверка на сървърите вече се оказа по-успешна, като почти няма опашки и играта върви по-добре. С тези темпове предстоящото издание през юни не би трябвало да разочарова потребителите. В разговор с Eurogamer помощник-ръководителят на разработката на Diablo IV Джо Пиепиора и арт директорът Джон Мюлер заявиха, че тестовете са помогнали на Blizzard Entertainment да разбере по-добре техническите си възможности и да се подготви за пускането на играта.

Според разработчиците бета-тестовете не са били с маркетингова цел: "Всяка "бета" е данните, от които се нуждаем, за да сме сигурни, че премиерата ще мине гладко. Това е цялата цел на тестовете, които организирахме." Вътрешните тестове на играта продължиха повече от година и включваха милиони автоматични акаунти за симулиране на натоварването, но при цялата им полезност те не могат да се сравняват с публичните тестове. "Бетите" междувременно са нетривиална задача, а Blizzard вижда стойност в тях: "Сега сме пълни с увереност".

Diablo IV ще бъде пусната на 6 юни за компютри в Battle.net, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X и S, но ще се отключи още на 2 юни за купувачите на премиум изданието. В навечерието на премиерата Blizzard пусна серия от видеоклипове, разкриващи митологията на вселената на играта - първото издание вече е достъпно и го споделяме с вас.